У Рівному обговорили стратегії брендування та промоції міста

Представники культурних інституцій Рівного розпочали роботу над концепцією промоції міста через культуру та туризм. Роботу з рівнянами у цьому напрямку розпочав експерт з брендування територій Ігор Чава.
Про це повідомили на сайті Громади Рівненщини.
З учасниками зустрічі Ігор поділився успішними кейсами з брендування та промоції міста Дрогобич. Детально розповів – а як усе починалося, як брендування вплинуло на місто та життя містян, що шукали туристи у Дрогобичі, які нині є результати.
Водночас відбулася практична частина роботи. Перша фокус група, спільно з експертом провела аналіз потенціалу міста у сфері туризму, визначили сильні та слабкі місця. Обговорили перспективи розвитку туризму та залучення туристів у Рівне, визначили – чого першочергово потребує Рівне, яких проєктів, ініціатив та творчо-бізнесових колаборацій.
«Ми самі, рівняни, маємо, творимо багато чого цікаво та унікального, але не знаємо цього, мало цінуємо та не популяризуємо. Спільно зі стейкхолдерами культури Рівного будемо змінювати це поступово», – зазначили організатори.