Розлучення, дружба, кінкі-паті: лучанка веде власний подкаст на ютубі, де говорить про стосунки

14 Січня 2023, 11:27
Лучанка Ніна Осиченко створила подкаст на ютубі, який має назву «ПРОСТОсунки». 2557
Лучанка Ніна Осиченко створила подкаст на ютубі, який має назву «ПРОСТОсунки».

Лучанка Ніна Осиченко створила подкаст на ютубі, який має назву «ПРОСТОсунки».

Як зрозуміло із назви, разом із гостями вона говорить про стосунки, але не тільки, про це дівчина розповіла «Району.Життя».

Ніна довгий час працювала маркетологом, але з початком війни ця сфера стала трохи на паузу. Тому вона знайшла дистанційну роботу – зараз на ринку Америки займається орендою нерухомості. 

Але дівчині завжди подобалися публічні виступи, адже на попередній роботі часто робила презентації, розповідала про компанію на виставках, закритих показах. 

Тому з радістю погодилася стати гостею ютуб-подкасту луцького відеографа Олександра Солов’я.

«Насправді я напівжартома сама «напросилася» бути гостею. Але після виходу понеслося – я зібрала стільки позитивних відгуків аудиторії! Через те, що часто була за кордоном, то маю багато друзів у Європі, Мексиці, США, Арабських Еміратах. Було враження, що всі ці люди подивилися той випуск і написали мені. Написали навіть одногрупники, з якими я не спілкувалася багато років. Всі дуже хвалили і сказали, що це моє, що органічно і класно виглядаю в кадрі, що мої думки їм було цікаво слухати. Я просто два тижні купалася в якомусь океані компліментів, ніби у мене день народження», – посміхається дівчина.

Ніна Осиченко
Ніна Осиченко

І після цього вона вирішила, що це не можна так залишити і задумала створити свій проєкт. Тим більше, що її завжди цікавив формат відеоінтерв’ю, зокрема українські проєкти «Подкаст терапія», «Простими словами», «Акціонерви», «Fedoriv vlog». І якогось страху перед камерами не було, навіть навпаки – зізнається, що говорити на аудиторію в понад 200 людей значно важче, ніж просто на камеру.

«Ми домовилися з Олександром, якщо випуск набере 1000 переглядів – то запишемо ще один. 1000 переглядів ми набрали за два дні (а на сьогодні там уже понад 4000), і я почала обривати телефон Саші. Але через його постійну зайнятість, ми ніяк не могли цього зробити. Тому я вирішила, що не буду його чекати, буду знімати сама», – каже Ніна.

За три тижні знайшла локацію, команду та гостей. Хоча з останніми виявилося не так просто.

«Я написала великій кількості людей з Луцька, але багато хто відмовив. Хоча я їх розумію – я, по суті, «ноунейм», і можливо вони не довіряли або боялися, що будемо занадто відверто говорити про особисте життя. Хоча я одразу пояснюю, що «ПРОСТОсунки» – це не лише про стосунки між чоловіком і жінкою, а й із собою, своїм оточенням, тобто у широкому сенсі. А також із гостями ми зустрічаємося напередодні, щоб ближче познайомитися, проговорити межі, за які не будемо виходити під час розмови», – пояснює авторка подкасту. 

Під час пошуку героїв дівчина керувалася тим, щоб це була конструктивна бесіда двох людей, яким є що розповісти. І щоб це був саме формат подкасту – коли говорять обоє, а не один запитує, а інший відповідає, як в інтерв’ю; 

«Мені здається, основна місія мого проєкту – показати різний досвід і показати, що це нормально. От хтось розлучився і хоче вже нових стосунків, а хтось хоче побути один, хтось хоче вільних стосунків, а хтось десять років у щасливому шлюбі. І часто буває, що поки ми це не почули від когось, думаємо, що це не про нас. А от коли хтось озвучив – сприймається зовсім по-іншому, і приходить якийсь інсайт про самого себе».

Спочатку лучанка планувала запрошувати лише чоловіків, щоб через діалоги з чоловіками – різного віку, професії, соціального статусу – більше пізнавати їх, побачити, як вони мислять у тій чи іншій ситуації, щоб жінки могли їх більше зрозуміти. 

Але після перших випусків аудиторія почала просити записати і з жінками, писали, що цікаво почути і погляд жінки. 

І першою такою гостею стала луцька блогерка Анастасія Балабаш.

Ніна Осиченко опублікувала вже чотири випуски «ПРОСТОсунки подкасту», їх можна подивитися за посиланням.

На сьогодні вони мають тисячі переглядів та десятки коментарів. Серед них, каже Ніна, практично немає негативних, а якщо є – то конструктивна критика, наприклад, щодо звуку. 

«Але дехто писав у приват: «А тепер тако, чесно…» 

Фінансово дівчина поки що ніяк не просуває канал, бо, за її словами, як тільки ютуб «побачить», що є якась фінансова підтримка, то буде і далі її вимагати, щоб відео «залітали». А ролики, які мають органічно багато переглядів, просуваються автоматично. 

Але витрати є – на оренду локації (це зазвичай готельний номер) та оплату команди, яка знімає та монтує матеріал.

Читайте також: Автомобіль – засіб порятунку. Як війна змінює стереотипи про жінок за кермом

 

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024