Застосунок «Приват24» оновлять задля можловості отримати консультацію жестовою мовою

ПриватБанк планує відкрити в застосунку Приват24 можливість для клієнтів отримати професійну консультацію українською жестовою мовою від кваліфікованого оператора контакт-центру за допомогою відеодзвінка.
Про це повідомляє пресслужба ПриватБанку.
Новий функціонал найпопулярнішого українського мобільного банку розроблений та впроваджується в межах Стратегії безбар’єрності, метою якої є створення простору рівних можливостей в отриманні фінансових продуктів та послуг для кожного клієнта ПриватБанку.
Для реалізації проєкту впродовж трьох місяців дванадцять працівників контакт-центру ПриватБанку вивчають українську жестову мову під керівництвом професійних тренерів.
«Це дасть можливість нашим клієнтам, які використовують жестову мову для спілкування, вільно комунікувати з банком та отримувати необхідну допомогу, консультації та послуги», – йдеться у дописі.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром