Застосунок «Приват24» оновлять задля можловості отримати консультацію жестовою мовою

31 Серпня 2024, 14:01
Застосунок «Приват24» оновлять задля можловості отримати консультацію жестовою мовою 1748
Застосунок «Приват24» оновлять задля можловості отримати консультацію жестовою мовою

ПриватБанк планує відкрити в застосунку Приват24 можливість для клієнтів отримати професійну консультацію українською жестовою мовою від кваліфікованого оператора контакт-центру за допомогою відеодзвінка. 

Про це повідомляє пресслужба ПриватБанку.

Новий функціонал найпопулярнішого українського мобільного банку розроблений та впроваджується в межах Стратегії безбар’єрності, метою якої є створення простору рівних можливостей в отриманні фінансових продуктів та послуг для кожного клієнта ПриватБанку. 

Для реалізації проєкту впродовж трьох місяців дванадцять працівників контакт-центру ПриватБанку вивчають українську жестову мову під керівництвом професійних тренерів. 

«Це дасть можливість нашим клієнтам, які використовують жестову мову для спілкування, вільно комунікувати з банком та отримувати необхідну допомогу, консультації та послуги», – йдеться у дописі.

 

Коментар
24/04/2025 Середа
23.04.2025