Опитування українців: як поліпшити якість соціальних сервісів та послуг

24 Серпня 2024, 13:01
Опитування українців: як поліпшити якість соціальних сервісів та послуг 1361
Опитування українців: як поліпшити якість соціальних сервісів та послуг

Міністерство соціальної політики України оголошує про початок опитування користувачів відкритих даних.

Це опитування спрямоване на з'ясування потреб та запитів громадян, які використовують публічну інформацію у формі відкритих даних. Про це йдеться на сайті Міністерства соціальної політики України.

Мета опитування – поліпшення якості соціальних сервісів та послуг.

«Ми прагнемо зробити наші соціальні сервіси більш ефективними та орієнтованими на потреби громадян. Наразі Міністерство оприлюднило 8 наборів даних, однак потенціал нашого Міністерства значно більший. Щоб його максимально розкрити, необхідно провести всебічний аудит наявної інформації. Минулого року набори даних Міністерства соціальної політики України були переглянуті на порталі  data.gov.ua понад 20 тисяч разів і завантажені понад 4 тисячі разів. Опитування допоможе нам виявити проблеми з доступністю та актуальністю даних, а також визначити найбільш важливі набори даних для громадськості», – зазначив заступник Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко

Для збору інформації розроблено спеціальну форму, яка доступна для всіх охочих. 

Дані, надані користувачами, будуть використовуватись для визначення пріоритетів Міністерства цифрової трансформації у сфері відкритих даних. Ця платформа об’єднує для співпраці всіх стейкхолдерів сфери відкритих даних: представників державних органів, бізнесу, медіа, експертів і громадських активістів. 

Опитування користувачів сприяє залученню громадськості до процесу вдосконалення системи відкритих даних, підвищенню прозорості та довіри до уряду. Анкета доступна за посиланням

Аудит триватиме до 40 днів і включатиме оцінку наявних наборів даних, вебінструментів і сервісів, розвиток інклюзивності наборів даних, імплементації гендерного підходу до аналізу наборів відкритих даних  і сприятиме підвищенню прозорості та підзвітності в процесах соціального захисту. 

По завершенні буде проведено звіт і публічну презентацію результатів. Наступним етапом стане серія консультацій з громадськістю, щоб забезпечити максимально відкритий та прозорий процес поліпшення соціальних послуг та сервісів в Україні. 

Довідково: проєкт впроваджується Міністерством соціальної політики спільно з Міністерством цифрової трансформації України за підтримки проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер у реалізації проєкту – Офіс ефективного регулювання BRDO.

 

Коментар
08/12/2024 Субота
07.12.2024
06.12.2024