Як діяти, якщо надали дані банківської картки на підозрілому сайті: поради
Випадково надавши надали дані своєї платіжної картки чи інтернет-банкінгу на підозрілому сайті не слід зволікати, а повідомити працівників банку.
Про це повідомляє Міністерство Юстиції України.
Найперше слід зателефонувати до банку, використавши номер, зазначений на звороті вашої картки. Це – найшвидший спосіб зв’язатися з банком і отримати необхідну допомогу.
Зателефонувавши, потрібно попросити у співробітників банку негайно заблокувати рахунок, щоб запобігти несанкціонованим транзакціям.
У разі якщо вже відбулося несанкціоноване списання коштів, слід заблокувати всіх подальші
Транзакцій, а також надати звернення до банку – отримувача коштів щодо їх блокування чи повернення.
Якщо ви вважаєте, що шахраям відомі ваші логін і пароль від акаунту в соціальних мережах чи іншого сервісу – перевірте всі активні сеанси на тому сервісі, де ви підозрюєте шахрайство.
Це можна зробити в налаштуваннях безпеки акаунту. Закрийте всі незнайомі сеанси або які розміщені в підозрілих місцях, щоб унеможливити подальший несанкціонований доступ до акаунту.
«Не зволікайте з реагуванням у подібних ситуаціях, кожна хвилина може бути важливою для запобігання фінансовим втратам», – йдеться у дописі.
Якщо Ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції або повідомте про цю ситуацію за номером телефону 0 800 505 170.