«Таємний покупець»: в Україні запускають проєкт для покращення обслуговування громадян
Міністерство соціальної політики та Пенсійний фонд України впроваджують новий проєкт «таємний покупець», спрямований на підвищення якості обслуговування у відділеннях ПФУ.
Проєкт охопить 84 сервісних центри у 20 областях України та Києві. Про це йдеться на сайті Мінсоцполітики України.
Метою проєкту є виявлення та усунення системних недоліків у роботі відділень ПФУ, що дозволить забезпечити більш комфортне та зручне отримання послуг громадянами.
Для реалізації проєкту Мінсоцполітики співпрацює з УВКБ ООН, Агентством ООН у справах біженців та БФ «Право на захист».
«Таємні покупці» проведуть опитування серед отримувачів послуг ПФУ, зокрема, планується анкетування до 300 осіб у 20-ти регіонах.
Опитування охопить аспекти призначення пенсій, надання субсидій, процедури підтвердження особи та використання онлайн-сервісів.
Отримані дані допоможуть оцінити рівень доступності та якості послуг, а також сформулювати рекомендації для покращення роботи сервісних центрів.
«Це дозволить забезпечити максимальну незалежність і незаангажованість оцінки, а відтак – якісно виявити недоліки у сервісах Пенсійного фонду, і в майбутньому – виправити їх. Наша мета – зробити так, аби будь-який клієнт Пенсійного фонду в Україні отримав максимально якісний, швидкий та комфортний сервіс», .– зазначила перша заступниця Міністра соціальної політики Дарія Марчак.
Проєкт сприятиме покращенню системи соціального захисту в Україні, забезпечуючи високу якість обслуговування для всіх громадян, включаючи найбільш вразливі категорії населення.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі