Понад 60% української аудиторії повністю відмовилися від російського контенту: опитування
Українські глядачі, слухачі та читачі майже повністю відмовились від російського інформаційного продукту.
А саме: російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики. Про це свідчать результати соціологічного дослідження «Культурні практики населення України в умовах війни», повідомили в Укрінформі.
Дослідження проводилося в три етапи: телефонні опитування, фокус-групові дискусії та експертні інтерв’ю. Кількість респондентів – більше тисячі.
Результати опитавань:
- У 78% громадян під час повномасштабної війни змінився мовний аспект контенту, а в 22% залишився незмінним;
- Повністю перестали дивитися і читати російськомовний контент 62% українців, натомість віддаючи перевагу українськомовному;
- 31% значно зменшили споживання російськомовного контенту і значно збільшили споживання українськомовного;
- 7% почали більше читати іноземною мовою, але не російською.
Також зазначається, що більш ніж половина опитаних за період війни змінили жанр контенту, який вони читають, переглядають або слухають. Ці 59% людей почали більше читати/дивитися новини, аналітику та політичні шоу. 14% стали частіше переглядати документальні фільми. Лише 13% громадян почали віддавати перевагу контенту розважального характеру.
Під час експерименту:
- Проаналізували кількісні та якісні характеристики культурних практик населення України під час повномасштабної війни;
- Провели порівняльний аналіз культурних практик у мирний та воєнний часи;
- Здійснили порівняння запитів на культурний контент регіонів, по-різному уражених війною.
Дане дослідження було проведено громадською організацією «Демократичні ініціативи молоді» за фінансової підтримки Українського культурного фонду.